Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 21:22:40 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrea"
>
> Ale możesz przytoczyć? Najlepiej jakiś wyrok SN.

Może jeszcze Sądu Bożego? Co się ograniczać w końcu.

> Nie. To określa rzeczywistość.

No weź mnie nie rozwalaj. Moja córka (niecałe 8 lat) ma bardziej
logiczne podejście od Ciebie w tej kwestii.

> I oczywiście np. kupujący w sklepie internetowym ma możliwość zapoznać
> się z tą informacją, prawda?

W sklepach stosowna informacja jest dostępna w opisie produktów, a
ogólne znaczenie norm dotyczących klasy paneli jest zwykle dostępne
osobno, gdyby ktoś cierpiał na dysguglię.

--
| Andrea |
There is no such thing as overkill, there is