Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 17:30:52 MET DST
Message-ID: <g71umc$gqq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Flo pisze:
> I na przykładzie Samsunga mogę podać, że jeden sub-piksel powoduje
> wystawienie opinii technicznej będącej podstawą wymiany.
> Samsung potwierdza fakt wystąpienia błędnego piksela i tu się jego rola
> kończy. Odsyła pisemko sprzedawcy i następuje wymiana bo błąd został
> potwierdzony, a samo potwierdzenie wystąpienia błędu wystarcza w tym
> przypadku (oczywiście z notatką o prawidłowej eksploatacji).

I na przykładzie polskiego prawa widać że jest to w tylko dobra wola.
Wielu producentów w tym Nec, Eizo też robi podobne wymiany, i nie ma to
nic wspólnego z wysnutą Przez Pana teorią.

> Teoretycznie tak. Oby praktyka za tym szła w parze.
> Zazwyczaj jest to w myśl zasadzie "widziały gały co brały".

Napisałem o podjęciu kroków, w domyśle skutecznych, a nie obiecanki.

-- 
Tomasz Jurgielewicz
Masz ochotę zapytać mnie o monitory specjalistyczne?
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!
monitory.mastiff.pl, gg: 189335, skype: zpkmastiff
Received on Sat Aug 2 17:35:08 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Aug 2008 - 17:51:01 MET DST