Flo pisze:
> I na przykładzie Samsunga mogę podać, że jeden sub-piksel powoduje
> wystawienie opinii technicznej będącej podstawą wymiany.
> Samsung potwierdza fakt wystąpienia błędnego piksela i tu się jego rola
> kończy. Odsyła pisemko sprzedawcy i następuje wymiana bo błąd został
> potwierdzony, a samo potwierdzenie wystąpienia błędu wystarcza w tym
> przypadku (oczywiście z notatką o prawidłowej eksploatacji).
I na przykładzie polskiego prawa widać że jest to w tylko dobra wola.
Wielu producentów w tym Nec, Eizo też robi podobne wymiany, i nie ma to
nic wspólnego z wysnutą Przez Pana teorią.
> Teoretycznie tak. Oby praktyka za tym szła w parze.
> Zazwyczaj jest to w myśl zasadzie "widziały gały co brały".
Napisałem o podjęciu kroków, w domyśle skutecznych, a nie obiecanki.
-- Tomasz Jurgielewicz Masz ochotę zapytać mnie o monitory specjalistyczne? Masz problem z kolorem? Wal śmiało! monitory.mastiff.pl, gg: 189335, skype: zpkmastiffReceived on Sat Aug 2 17:35:08 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Aug 2008 - 17:51:01 MET DST