Re: Nowe procki wielordzeniowe

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 17:09:01 MET DST

On Thu, 31 Jul 2008, Radosław Sokół wrote:

> Oczywiście, 30% użytkowników codziennie konwertuje własne
> filmy i potem sprzedaje je z zyskiem,

  Ostatni argument IMO jest mocno nietrafiony.
  Amatorska obróbka dla własnych potrzeb równie skutecznie "zajmuje
kompa", a do tego:

> dlatego potrzebują je w 4 godziny, a nie w 12.

...wcale nie składa się z zapuszczenia jednego batcha na noc, bo
najczęściej trzeba pobawić się "kawałkami" - i wtedy możliwość
puszczenia kawałka np. deshakingu w tle tak, że idzie faktycznie
równolegle do reszty, zdecydowanie jest cenna.

> Przecież to zastosowanie niszowe!

  A może to Ty jesteś niszowy? ;)

pzdr, Gotfryd