Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 10:09:58 MET DST

Michal (newsy) pisze:
> Zgadnij. Po co jest wifi?

Do podłączenia komputera do sieci tam, gdzie nie da się wykorzystać
znacznie lepszego połączenia ethernetowego skrętką?

> Ma albo nei ma. Albo ma w zlym miejscu.

Albo w ogóle go nie ma. Albo nie ma biura, pracownicy pracują na
ławkach. Albo ławek nie ma, w lesie siedzą.

> Powiem tak: pierdolenie.

O tak, tych słów mi brakowało jak przeglądam twoje wypowiedzi.

> 1600 - 700 = 1100 na klawe, mysz, komputer... malo na dobry sprzet...

Wystarczająco na sprzęt lepszy od laptopa za 1600 zł.

> Moze masz bardzo energoszczednego peceta. Ja na bardzo energozernym
> laptopie na full obciazeni mam 2-2,5 godziny. To lekko wiecej niz ty
> masz ;)

Potrzebujesz aż tyle czasu, żeby zapisać efekty swojej pracy w przypadku
zaniku zasilania? Ktoś jeszcze zatrudnia takiego nieroba?

> Nie maja. Znaczy jeszcze nie spotkalem sie z komputerem biurowym z
> zasilaczem mniejszym od 300W.

I wg ciebie to znaczy, Ĺźe taki jest jego pobĂłr mocy, tak?

--
_PSYLO_       |  http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748  |