Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 13:29:27 MET DST

PSYLO wrote:

> Do podłączenia komputera do sieci tam, gdzie nie da się wykorzystać
> znacznie lepszego połączenia ethernetowego skrętką?

Okreslasz lepszosc jako wieksza szybkosc? Tylko jednym parametrem?

No to wtedy masz racje.

A jesli ja okresle lepszosc: minimum inwestycji, kupuje jeden ruter za
250 zlotych i podlaczam 10 komputerow bez rycia po scianach, ciagnieci
akabli, dokupywania switcha, malowani po robotnikach co zaloza rynienki,
brak ryneinek szpecacych sciany, brak problemow z przegryzieniem kabla
przez myszy, mozliwosc przestawienia stanowiska w dowolnym momencie...

No to wtedy ja mam racje.

Wyzej dupy nei podskoczysz Panie PSYLO. No nie da sie, jakbys si enei
krecil zawsze z tylu bedzie.

> Wystarczająco na sprzęt lepszy od laptopa za 1600 zł.

wyliczeylem ci, ze na lepszy musisz miec ponad dwa klocki ;)

> Potrzebujesz aż tyle czasu, żeby zapisać efekty swojej pracy w przypadku
> zaniku zasilania?

Czasem lubie jak jakas operacja trwajaca 45 minut moze spokojnie
dokonczyc sie, a nie zebym znow musial powtarzac ja od poczatku, bo w 35
minucie padl mi ups...

> Ktoś jeszcze zatrudnia takiego nieroba?

Nie moge sie wrecz od ofert opedzic ;P

> I wg ciebie to znaczy, Ĺźe taki jest jego pobĂłr mocy, tak?

POobor mocy ci wyliczylem w innym poscie, i wyszedl 2 razy wiekszy od
calkowitej mocy laptopowych zasilaczy. Pamietasz?