Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 09:57:45 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal (newsy)"
>Obserwacja włąsna na próbce powyzej 30 firm różnych branż i rozmiarów.

Wow. Aż trzydzieści firm. Czyli w dwudziestu ośmiu i pół firmy to nie
miało znaczenia.

>A co z firmami gdzi e nie ma serwera, a jedynie ruter dostepu do internetu?

A jakby to wasza matka?

>Jak idziesz do sklepu z monitorami to ile z nich ma glosniki? jeden na
>dziesiec? jeden na 20?

No popatrz. W komputroniku jest ok. 300 modeli monitorów do 1500zł. Ok.
150 z tych modeli jest z głośnikami.

>Znaczy nie wiesz o czym piszesz, albo nie byles dawno w sklepie, skoro
>twoerdzisz, ze blisko polowa ma glosniki ;)

W sklepie w sensie pójść i macać? Rzeczywiście, nie musiałem.

>Nie, to ty si eosmieszasz priomujac "jedyne sluszne twoje teorie".

Oczywiście. Wszyscy się mylą, włacznie z CIOP-em, ortopedami. Tylko
anonim z usenetu zna Prawdę (tm).

EOT z mojej strony, bo na tym poziomie nie ma w ogóle podstaw do
dyskusji.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Try  to  go  on,  since  this  might  almost
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' work.(TeX)