Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 09:40:02 MET DST

Mariusz Kruk wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal (newsy)"
>
> Oczywiście, zaraz podasz metodologię badania, prawda?

Obserwacja włąsna na próbce powyzej 30 firm różnych branż i rozmiarów.

> Wystarczą dwie osoby usiłujące jednocześnie dostać się do dużego
> dokumentu na serwerze i już widać różnice między wifi a miedzią.

A co z firmami gdzi e nie ma serwera, a jedynie ruter dostepu do internetu?

> Omatko.

Cóż... "cena postępu".

> No i? Ktoś broni kupować monitor z głośnikami?

Jak idziesz do sklepu z monitorami to ile z nich ma glosniki? jeden na
dziesiec? jeden na 20?

> Wiele monitorów ma
> głośniki. To nie tak, że jest to co setny model. Raczej bliżej jednej
> trzeciej, czy nawet połowy rynku. (w sensie tanich monitorów; nie wiem
> jak w tych droższych - nie sprawdzałem).

Znaczy nie wiesz o czym piszesz, albo nie byles dawno w sklepie, skoro
twoerdzisz, ze blisko polowa ma glosniki ;)

> Uważam, że układ kostno-mięśniowy człowieka jest lepiej przystosowany do
> pewnych pozycji niż do innych. Naprawdę, poczytaj sobie coś o ergonomii
> (choćby normy BHP odnośnie pracy z komputerem), bo na razie po prostu
> się ośmieszasz.

Nie, to ty si eosmieszasz priomujac "jedyne sluszne twoje teorie".