Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 13:34:31 MET DST

Mariusz Kruk wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal (newsy)"
>
> Wow. A偶 trzydzie艣ci firm. Czyli w dwudziestu o艣miu i p贸艂 firmy to nie
> mia艂o znaczenia.

Pytasz. Odpowiadam.

A teraz no pochwal sie Panie PSYLO swoja szeroka znajomoscia tematu. W
ilu konkretnie firmach masz doswiadczenie. Konkrety. Cyferki.

Moze wtedy my sie posmiejemy jak szczeniaki... ;)

> A jakby to wasza matka?

Merytorycznie ze ja cie qrwa pierdole.

Ale cierpliwie, jak do dziecka powtorze pytanie:

A JAK MA TO SIE DO FIRM, GDZIE NIE MA SERWERA, A JEDYNIE RUTER DOSTEPU
DO INTERNETU.

Odpowiesz, czy tym razem bedzie cos o ojcu?

> No popatrz. W komputroniku jest ok. 300 modeli monitor贸w do 1500z艂. Ok.
> 150 z tych modeli jest z g艂o艣nikami.

A ile jest modeli LAPTOPOW bez glosnikow?

> Oczywi艣cie. Wszyscy si臋 myl膮, w艂acznie z CIOP-em, ortopedami. Tylko
> anonim z usenetu zna Prawd臋 (tm).

Gdzies napisalem ze LAPTOP to jedyne sluszne rozwiazanie? Ja tylko
NEGUJE to co ty twierdzisz, czyli ze PC NA SKRETCE TO JEDYNE SLUSZNE
ROZWIAZANIE. A to jest bullshit :)

> EOT z mojej strony, bo na tym poziomie nie ma w og贸le podstaw do
> dyskusji.

Noooo, to wreszcie moge wstasc z podlogi i wrocic do swojego poziomu, bo
mi ciezko bylo. Normalnie jak Horton, co slyszy ktosia ;)