Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 09:16:09 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal (newsy)"
>w 95% przypadkow w malych firmach nie ma znaczenia.

Oczywiście, zaraz podasz metodologię badania, prawda?
Wystarczą dwie osoby usiłujące jednocześnie dostać się do dużego
dokumentu na serwerze i już widać różnice między wifi a miedzią.

>jest dobre w domu, jest dobre w malych firmach, jest dobre tez w duzych
>firmach.

Oczywiście, w pewnych zastosowaniach może być jak najbardziej stosowane
(hot-spot dla gości, na przykład).

>Coraz czesciej spotyka sie cale sieci oparte na n-ce.

Omatko.

>Jednak *niektore* monitory maja glosniki (te badziewne) a wszystkie
>noteboki maja glosniki...

No i? Ktoś broni kupować monitor z głośnikami? Wiele monitorów ma
głośniki. To nie tak, że jest to co setny model. Raczej bliżej jednej
trzeciej, czy nawet połowy rynku. (w sensie tanich monitorów; nie wiem
jak w tych droższych - nie sprawdzałem).

>Uwazasz, ze kark czlowika zostal stworzony tak, ze pasuje tylko do
>biurkowego peceta?
>
>Ciekawa koncepcja odnosnie ewolucji ;)

Uważam, że układ kostno-mięśniowy człowieka jest lepiej przystosowany do
pewnych pozycji niż do innych. Naprawdę, poczytaj sobie coś o ergonomii
(choćby normy BHP odnośnie pracy z komputerem), bo na razie po prostu
się ośmieszasz.

--
\------------------------/ Ja  się  tu  chyba  powieszę - pomyślał. Nie