Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 02:10:21 MET DST

Mariusz Kruk wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal (newsy)"
>
> Znaczy, sugerujesz, że dla użytkowników firmowej sieci nie ma znaczenia
> czy idÄ… sobie po setce miedziÄ… (do serwera gigabit), czy po jakimÅ›
> biedackim wifi? Raczysz żartować, prawda?

w 95% przypadkow w malych firmach nie ma znaczenia.

> Wifi możę być dobre w domu. Choć nie musi.

jest dobre w domu, jest dobre w malych firmach, jest dobre tez w duzych
firmach. Coraz czesciej spotyka sie cale sieci oparte na n-ce.

> Na poziomie wystarczającym do biura to są głośniki w monitorach (równie
> badziewne jak w notebookach).

Jednak *niektore* monitory maja glosniki (te badziewne) a wszystkie
noteboki maja glosniki...

> No, jeszcze kark sobie przeprojektuj.

Uwazasz, ze kark czlowika zostal stworzony tak, ze pasuje tylko do
biurkowego peceta?

Ciekawa koncepcja odnosnie ewolucji ;)