Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 19:46:17 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal (newsy)"
>Przy biurowym laczu 10megabitow nie robi to roznicy ;)

Znaczy, sugerujesz, że dla użytkowników firmowej sieci nie ma znaczenia
czy idą sobie po setce miedzią (do serwera gigabit), czy po jakimś
biedackim wifi? Raczysz żartować, prawda?

>Dla mnie twoje nie sa "zadne" - natomiast ja widze zalety i alternatywy
>wifi w odniesieniu do kabla, a ty starasz sie mnie przekonac, ze kabel
>jest jedynym slusznym rozwiazaniem....

Wifi możę być dobre w domu. Choć nie musi.

>Niestety dla ciebie coraz wiecej ludzi uzywa dzwieku nawet w biusze. Nie
>musi to byc dolby siurołd, ale wystarczy, zeby bylo slychac pare dzwiekow.

Na poziomie wystarczającym do biura to są głośniki w monitorach (równie
badziewne jak w notebookach).

>Miejsce pracy z laptopem po prostu trzeba inaczej zaprojektowac niz z
>pc-tem. Ot i tyle.

No, jeszcze kark sobie przeprojektuj.

>... a ludzie jak szaleni kupuja male notebooki :)

Do stacjonarnej pracy biurowej? Paliłeś coś?

--
\------------------------/ Mathematicians  do it with their real parts.
|  Kruk@epsilon.eu.org   |