Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 22:59:50 MET DST

Flo pisze:
> Dokładnie na podstawie tych zapisów wymieniano mi LCD przy jednym
> sub-pikselu.

Z Pana punktu widzenia dobrze, ale wcale sklep nie miał takiego
obowiązku. W tej samej ustawie jest napisane:

"Art. 4. 3. W przypadkach nieobjętych ust. 2 domniemywa się, że towar
konsumpcyjny jest zgodny z umową, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego
tego rodzaju towar jest zwykle używany, oraz gdy jego właściwości
odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju."

Piksele pod to nie podpadają ponieważ są "własnością cechująca ten towar".

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!