Re: Monitor nec 19'' mva/ips do 1400pln

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 22:58:39 MET DST

On 2008-07-31 22:39:17 +0200, "piotreq" <WYTNIJ.TOenso81@gmail.com> said:

> Szkopul w tym, ze jest loteria z matrycami - albo
>>
> W tym przypadku rozdzielczość 1600x1200 i tak na pewno nie będzie
> używana, tylko mniejsza.

Karta nie uciagnie? Jesli nie bedzie uzywana natywna rozdzielczosc, to
nie warto - interpolacja na LCD wyglada paskudnie, ostry obraz jest
tylko w natywnej (lub 4-krotnie mniejszej).

> A jest jakaś wyraźna różnica między IPS a MVA?

IPS ma lepsze katy, lepsze czasy reakcji i troche wyzszy (jasniejszy)
punkt czerni, a wiec nizszy kontrast (co poniekad nie ma w wiekszosci
zastosowan istotnego znaczenia).

> Od pewnego sprzedawcy wiem, że HP ponoć chyba samo nie wie co
> sprzedaje, bo za niewyrórowaną cenę można nabyć naprawdę dobry monitor.
> No tylko żeby nie TN, bo chcę mieć pełną paletę kolorów :D

Ten model jest o tyle ciekawy, ze jako jeden z nielicznych (jedyny?) w
takich pieniadzach ma 2xDVI - co moze byc interesujace dla kogos, kto
oprocz kompa stacjonarnego, ma jeszcza laptoka z takim wyjsciem (czyli
wszystkie lepsze od paru lat).

--
Pozdrawiam
de Fresz