Tablet

Autor: ronin <rgonek_at_gmail.com>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 23:05:33 MET DST

Mam zamiar kupić tablet. Wykorzystywany będzie do tworzenia grafiki
(nic profesjonalnego, pojedyncze zlecenia, które da rady myszką
zrobić). Cena max 400zł.
Teraz pytanie czy lepiej kupić jakiegoś pentagrama(http://
www.pentagram.pl/produkty/tablety_graficzne/pentagram_o_pen_wide_p_2004)
lub aipteka (http://www.ceneo.pl/649848) z lepszymi parametrami czy
może mniejszego z gorszymi parametrami (mam tu na myśli poziom nacisku
i rozdzielczość) wacoma. Jeśli chodzi o wacoma to byłby to jeden z
tych dwóch: http://www.tabletywacom.pl/products/bamboo/bamboo.htm
http://www.tabletywacom.pl/products/bamboo/bamboofun.htm
Obydwa tablety z tej samej lini... parametrami technicznymi niemalże
się nie różnią a wiec jaka jest różnica między innymi? Mam się
sugerować kolorem? ceną (fon jest droższy od zwykłego bamboo)?