Re: Monitor nec 19'' mva/ips do 1400pln

Autor: piotreq <WYTNIJ.TOenso81_at_gmail.com>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 22:39:17 MET DST

Szkopul w tym, ze jest loteria z matrycami - albo
> IPS albo MVA, ale ponoc, w przeciwienstwie do Della, pisza na pudelku jaka
> jest matryca. No i to juz 1600x1200.

W tym przypadku rozdzielczość 1600x1200 i tak na pewno nie będzie używana,
tylko mniejsza. A jest jakaś wyraźna różnica między IPS a MVA?
Od pewnego sprzedawcy wiem, że HP ponoć chyba samo nie wie co sprzedaje, bo
za niewyrórowaną cenę można nabyć naprawdę dobry monitor. No tylko żeby nie
TN, bo chcę mieć pełną paletę kolorów :D