Re: E2180 - max O/C

Autor: BrunoN Bluthgeld <brunon99_at_MIELONKA.o2.pl>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 13:47:40 MET DST

Fenio wrote:

> Nowe standardy chcesz wprowadzaæ ? Takie dostosowane do poziomu przeciêtnego
> usera peceta z hipermarketu.

Oj, uciek³o, ¿e gigabajtów jest 2x1.

A tak w ogóle, to jestem przekonany, ¿e mój komputer z dwiema ko¶æmi
800Mhz chodzi tak samo chy¿o, jak te bardziej nieprzeciêtne, co zamiast
ko¶ci maj± modu³y.

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo