Re: Nowe procki wielordzeniowe

Autor: marfi <marfi燺at_bb.onet.pl>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 13:41:33 MET DST

U偶ytkownik "Rados艂aw Sok贸艂" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:g6s6k5$v4v$1@polsl.pl...

> Mo偶esz rozja艣ni膰 nieco t臋 wypowied藕? :)

  Wiem, 偶e masz podobne podej艣cie do sprz臋tu jak ja czyli kupujesz na co
najmniej 3-4 lata wi臋c rozs膮dne wydaje si臋 wybra膰 co艣 ze strefy 艣redniej
gdzie teraz (wg mnie) znajduje si臋 np Q6600 za ok 450z艂 i mie膰 spok贸j na
d艂u偶ej ni偶 rok :)
  Ja osobi艣cie musia艂em zmieni膰 platform臋 na wielordzeniow膮 bo zbyt cz臋sto
si臋 okazywa艂o, 偶e program napisany i testowany na jednym rdzeniu z g艂upich
powod贸w przestawa艂 dzia艂a膰 poprawnie na wielordzeniowych serwerach.

--
marfi