Re: Rozwiazanie problemu

Autor: Sanctum Officium <wytnij.to_at_wytnij.to.>
Data: Tue 29 Jul 2008 - 19:31:16 MET DST

Użytkownik "Sanctum Officium" <wytnij.to@wytnij.to.> napisał w wiadomości
news:g6g0se$gs9$1@news.onet.pl...

Jednak winne sterowniki karty. Jak mi tu ktoś polecił, zainstalowałem nowsze
sterowniki, ale coś Vista 64 ich nie "chwyciła". Dziś ściągnąłem,
zainstalowałem inne i sieć ożyła. Z XP nie było problemów. Sterowniki
działają bez problemu. Problem był ze sterownikami do Visty 64. Nie dzałają
one jeszcze idealnie, ale jest dużo lepiej. Nie było i nie ma problemów z
kopiowaniem plików z komputa pracujacego pod Win XP na komputer z Vistą.
Problem był w drugą stronę. Teraz jest znacznie lepiej, ale jeszcze nie
idalnie. Jeszcze troche czasem przymuli i kopiowanie jest wolniejsze, ale
postęp jest ogromny. Liczę, że nowsze wersje sterowników rowiążą problem
całkowicie. Dlaczego na stronie Asusa jest sterownik w wersji 2.0, a w Necie
znalazłem już wersję 2.4? Coś się nie popisał Asus wypuszczając takiego
gniota i jeszcze nie publikuje nowszych sterowników.

MK