Re: Jaka karte gigabitowa?

Autor: Tomasz Stiller <kaszel_at_lexx.eu.org>
Data: Tue 29 Jul 2008 - 18:46:02 MET DST

On Mon, 28 Jul 2008 09:01:26 +0000, Krzysztof Oledzki wrote:
> Niepotrzebnie się tak ekscytujesz z rana. Przeczytałeś ze zrozumieniem
> całość wątku? Wątpię. Dopij poranną kawę, przeczytaj jeszcze raz.

I co? Ulzyło Ci?

> Może i wygodne, ale z chwaleniem bym się powstrzymał, jako że może to
> być nielegalne.

Swiety sie odezwal :) Swoja droga,to skad wiesz ze nie legalne? Ja wiem,
ze kazdy sadzi sam po sobie - no ale to nie konieczenie musi byc tak jak
u Ciebie ;)

> No i super. Problem jednak polega na tym, że człowiek uparcie dąży do
> rozwiązania, w którym będzie miał pełne 120MB/s. W obie strony.
> Jednocześnie. Da się? Potrzebne? Warto?

Jego prawo! Jesli tylko chce. Wyraziles juz swoje zdanie, ze nie warto i
w porzadku. Nie bardzo tylko rozumiem, dlaczego na sile chcesz kogos
przekonac do swoich pogladow.

        Tomek