Re: Czarna strona po ladowaniu sie Windowsa :(

Autor: kszyhu fr_at_ckowiak <fr_at_ckowiak>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 19:24:35 MET DST

Dnia 28-07-2008 o 18:41:19 Jank <jank@spam.pl> napisał(a):

> Pierwszy raz sie z czyms takim spotykam ale......
>
> Wczesniej probowalem usunac z mp3 creative pliki mp3, i cos krzyczalo ze
> nie mozna ze zabezpieczone przed usunieciem, i w sumie tak mp3 zostalo
> podlaczone pod usb. Jak wypialem je z usb od razu wskoczyl calkowicie
> windows. Podpinam mp3 obecnie pod viste i nie moze wejsc w jego pliki bo
> cos zaladowac nie moze. O co chodzi ?
>
> Fakt mp3'trojka lezala troche czasu na desce rozdzielczej w aucie, moze
> cos ja slonce ztachalo ? :) dziwne.....

Mam podobny problem ze swoim kompem.
Niby uruchamia się, ale zatrzymuje się na ekranie startowym mniej więcej
na etapie testowania pamięci. Wystarczy, że odepnę na moment modem USB i
komp rusza dalej (nie ma znaczenia do którego portu USB podepnę modem).
Na jednym forum dostałem odpowiedź, że "zasiłka ma za słabą linię 5VSB" i
tego się trzymam :)
Na razie wypinanie modemu na chwilę startu kompa nie jest zbyt uciążliwe,
gorzej, jak rozbolą mnie plecy.

pzdr
kszyhu