Re: Czarna strona po ladowaniu sie Windowsa :(

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Jul 2008 - 16:16:09 MET DST

Użytkownik "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackowiak@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:op.ue0im9c41vanhv@frackowiak...

> Mam podobny problem ze swoim kompem.
> Niby uruchamia się, ale zatrzymuje się na ekranie startowym mniej więcej
> na etapie testowania pamięci. Wystarczy, że odepnę na moment modem USB i
> komp rusza dalej (nie ma znaczenia do którego portu USB podepnę modem).
> Na jednym forum dostałem odpowiedź, że "zasiłka ma za słabą linię 5VSB" i
> tego się trzymam :)
> Na razie wypinanie modemu na chwilę startu kompa nie jest zbyt uciążliwe,
> gorzej, jak rozbolą mnie plecy.

U mnie na kilkuletnim komputerze (jakis sempron 2500+ chyba) zrobilo sie cos
podobnego
czyli komputer wieszal sie na samym starcie w momencie jak mial wypisac jaki
procesor.
Pomoglo odlaczenie modemu od internetu przez kablowke. Myslalem na poczatku
, ze usb
padlo ale jest juz przetestowane na wszystkie sposoby i dalej nie wiem co
to. Ten modem
moge podpiac do innych portow (czesc jest na plycie a czesc na karcie i na
tych z plyty jest ok).