Re: wewnętrzny tuner fm

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 00:35:02 MET DST

> czegoś takiego jak sam tuner FM do komputera nie znalazłem, nie licząc
> jakiś śmiesznych zabawek USB. no więc zostają karty TV z tunerem FM.
> ktoś zaproponuje inne rozwiązanie?
>
> jeśli nie: interesuje mnie coś z jak najlepszym tunerem FM do dostania
> poniżej 100zł (może być używane), z jak najszerszym pasmem i najlepszymi
> możliwościami regulacji, dobrze współpracujące z jakimś lekkim
> oprogramowaniem do słuchania i ewentualnie od razu nagrywania, pci albo
> pci-e - bez różnicy, usb i inne zewnętrzne niechętnie. jakość
> [...]

Mam w szufladzie starego SounBlastera na ISA z tunerem FM :D Zoltrix swego
czasu miał coś podobnego ale też chyba na ISA. Moje bez problemu
współpracuje z programem RADIATOR, chyba czeskiej produkcji ale są polskie
pliki językowe. Stacje łapie identyczne jak normalne radio z miniwieży. Z
jakością już jest gorzej- komputer wprowadza gigantyczne zakłócenia i nawet
drugi tuner LifeView Fly DVB Trio bez zewnętrznej anteny radiowej na dach
miał z tym problemy. Co do chipów to ciężko coś polecić: LifeVwie jest na
jakimś Philipsie. Musisz polatac po necie i poczytać troche recenzji
tunerów: na weekendzie miałem AverMedia Hybrid + FM, trochu lepiej to
działało, ale układom się nie przyjrzałem.
Kiedyś w CHIPie był artykuł jak władować do kompa tuner ze starego Walkmana-
zajrze na półke jutro to wyśle, który to numer.
Pozdrawiam