Re: wewnętrzny tuner fm

Autor: gacek <gaceknews_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 06:44:42 MET DST

On Jul 27, 11:28 pm, Szarlih <szarl...@wp.pl> wrote:
> czegoś takiego jak sam tuner FM do komputera nie znalazłem, nie licząc
> jakiś śmiesznych zabawek USB. no więc zostają karty TV z tunerem FM.
> ktoś zaproponuje inne rozwiązanie?

Gdyby zalezalo mi na jakosci, to wolalbym miec tuner 2m od obudowy niz
w srodku. Z radiem raczej nidy nie bylo problemow, ale ladnej
analogowej telewizji to nie widzialem (karty PCI z okolic 98r-00r).

> [...]
> i najlepszymi
> możliwościami regulacji, dobrze współpracujące z jakimś lekkim
> oprogramowaniem do słuchania i ewentualnie od razu nagrywania, pci albo
> pci-e - bez różnicy, usb i inne zewnętrzne niechętnie. jakość
> odbieranego sygnału telewizyjnego i z czym to współpracuje lub nie,
> kompletnie mi jest obojętna, bo nie mam ani możliwości ani chęci
> podpinać tam anteny TV. za to wejście wideo byłoby miłym dodatkiem, bo
> moja nowa grafika go nie ma, a od święta używałem. polecacie jakieś
> szczególnie warte uwagi modele, chipy, marki?

Jesli nie potrzebujesz tv, to moze jednak rozwaz cos podlaczanego do
line-in (druga mp3, moze stary walkman)...

> i od razu zapytam: czego potrzebuje jako anteny? wystarczy długi drut i
> już będzie działać? czy warto podpiąć coś innego?

Zalzy gdzie mieszkasz. Jesli dzialalo na creativie podpietym do kompa
to raczej powino dzialaxc.

gacek