wewnętrzny tuner fm

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Jul 2008 - 23:28:14 MET DST

często słucham radia przy komputerze, zdarza mi się też nagrywanie. do
tej pory podłączałem Zena przez wejście liniowe, ale czasami fajnie
byłoby nagrywać coś gdy nie ma playera pod ręką no i ominąć wejście
liniowe. co do streamingu czy innych podcastów: kolejki, czasami
problemy z połączeniem, albo nagłe zrywanie już mi pare razy poszarpały
i zdekompletowały fajne koncerty, chcę mieć to niezależnie od internetu,
więc proszę mnie nie nawracać. ;)

czegoś takiego jak sam tuner FM do komputera nie znalazłem, nie licząc
jakiś śmiesznych zabawek USB. no więc zostają karty TV z tunerem FM.
ktoś zaproponuje inne rozwiązanie?

jeśli nie: interesuje mnie coś z jak najlepszym tunerem FM do dostania
poniżej 100zł (może być używane), z jak najszerszym pasmem i najlepszymi
możliwościami regulacji, dobrze współpracujące z jakimś lekkim
oprogramowaniem do słuchania i ewentualnie od razu nagrywania, pci albo
pci-e - bez różnicy, usb i inne zewnętrzne niechętnie. jakość
odbieranego sygnału telewizyjnego i z czym to współpracuje lub nie,
kompletnie mi jest obojętna, bo nie mam ani możliwości ani chęci
podpinać tam anteny TV. za to wejście wideo byłoby miłym dodatkiem, bo
moja nowa grafika go nie ma, a od święta używałem. polecacie jakieś
szczególnie warte uwagi modele, chipy, marki?

i od razu zapytam: czego potrzebuje jako anteny? wystarczy długi drut i
już będzie działać? czy warto podpiąć coś innego?

--
                 _____