Re: P35 vs P45 - jaka p³yta

Autor: Baroo <baroo_at_NOSPAMonet.pl>
Data: Thu 24 Jul 2008 - 18:00:11 MET DST

> oprogramowaniem, 256 MB - tyle ile chce PhotoShop CS3, nie gram). Chiftec
> aby miec gwarantowane 450W. Nie widze aby moja plyta wymagala jakiegos
> extra kabla.

A mo¿esz mi powiedzieæ, jak zasilasz p³ytê? Bo w sumie w opisie p³yty jest
24-pin ATX Power connector
8 pin ATX 12V Power connector

i to drugei z³±cze jest na górze p³yty przy czym jedna jego po³owa jest
zatkana jak±¶ zatyczk± i nie wiem czy mo¿na to zasiliæ z zasilacza, który ma
to drugi z³±cze jedynie z czterema pinami

> Powiem tak na kanale IDE wisi nagrywarka DVD BENQ oraz starszy samsung IDE
> 160 GB i niestety kontroler spowalnia "wstawanie" systemu o ca 15-20
> sekund! Sprawdzalem przez odlaczenie tego kontrolera;( Mnie to wk...

Ale to jest wina dysku, nagrywarki, czy obydwu? Bo w sumie to mo¿na wrzuciæ
nagrywarkê na przej¶ciówkê IDE-SATA.

Pozdrawiam
Bartek Kois