Re: Jak to jest z tym smartem?

Autor: staszek <staszek666_at_gmail.com>
Data: Wed 23 Jul 2008 - 15:47:57 MET DST
Message-ID: <a7509217-b2e4-4008-9963-0115d1ca3972@f36g2000hsa.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On 23 Lip, 15:07, Padre <Pa...@no.net> wrote:
> Mam dysk na gwarancji, na początkowych 10GB jest już ze 20 bad sektorów,
> miesiąc temu któryś raz z rzędu usunąłem wszystkie bady HDD
> regeneratorem i znów sie pojawiły w tych samych miejscach. Tymczasem
> SMART nie raportuje żadnych problemów, dysk nie zamierza wyłączyć ich z
> pracy i zastąpić zapasowymi. Oczywiście najprościej jest wysłać dysk do
> serwisu ale dowiedziałem się że skoro smart nic nie raportuje to mogę
> liczyć jedynie na "naprawę" softwarową czyli zanosiło by się na
> wysyłanie dysku kilka razy aż łaskawie wymienią go na skutek iluś tam
> nieskutecznych napraw a to potrwa wiadomo ile i będzie mnie kosztowało
> sporo zachodu że o kosztach przesyłek nie wspomnę :(
>
> Zapomniałem napisać że dysk jest znanej i szanowanej koreańskiej marki
> na S i w czasie pracy lubi sobie od czasu do czasu stuknąć jakby mu się
> co najmniej coś wpadło w tryby :)

sam nic nie zrobisz tylko serwis albo kup sobie nowy i juz.
Pozdrawiam
Received on Wed Jul 23 15:50:08 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 23 Jul 2008 - 15:51:07 MET DST