Re: Czy ten zestaw jest OK?

Autor: gacek <gaceknews_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Jul 2008 - 08:29:54 MET DST

On Jul 22, 2:54 pm, "Paweł" <b...@wp.pl> wrote:
> Witam
> Jestem przed faza kupna nowej jednostki centralnej do zastosowan
> praca-rozrywka. Plan wydatkow to max. 4500 zł. Komputera bede uzywal do
> projektowania stron WWW, obrobki grafiki 2D, CAD.

CAD to bardzo szerokie pojecie. ale jakby to bylo cos konkretnego to
sam bys wiedzial czego oczekujesz.

> Mam tez zamiar
> zdigitalizowac spory zasob nagran rodziny i przyjaciol, ktory obecnie jest w
> formie VHS.

kup karte tv do starego komputera. serio. zaden system nie pobije
wielozadaniowosci oferowanej przez dwa komputery, taki proces
zgrywania trwa tyle co film, niech to sobie chodzi gdzies dalej od
miejsca pracy. video kodowac zawsze mozesz na nowym kompie.

> Pasta:  Zalman ZM-STG1
wydaje mi sie, ze ludzie zajmujacy sie informatyka na powaznie nie
przejmuja sie marka pasty, ale moze sie nie znam...

gacek