Re: Pentium II i ch³odzenie

Autor: Miros³aw Cichocki <mirekc_at_interia.pl>
Data: Wed 23 Jul 2008 - 08:13:22 MET DST

mic49 pisze:
> Witajcie,
>
> Mam stary komputer Pentium II 350 MHz (Dell) i zastanawiam siê, czy
> konieczny jest wiatrak z ty³u obudowy. Na samym procesorze jest tylko
> do¶æ du¿y radiator. Chcia³bym wykorzystaæ ten komputer jako router i
> je¶li to mo¿liwe - ograniczyæ wszystko do minimum.

Nie wiem dok³adnie jak jest w Twoim modelu Dell-a ale w kilku markowych
komputerach (IBM, Fujitsu - Siemens) spotka³em siê z tunelem powietrznym
  powoduj±cym, ¿e powietrze zasysane przez wentylator zasilacza z
wnêtrza obudowy op³ywa³o radiator procesora. Takie ch³odzenie jest
ca³kowicie wystarczaj±ce i w miarê ciche (jeden wentylator nie bardzo
"wy¿y³owany").