Czy ten zestaw jest OK?

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Jul 2008 - 14:54:35 MET DST

Witam
Jestem przed faza kupna nowej jednostki centralnej do zastosowan
praca-rozrywka. Plan wydatkow to max. 4500 zł. Komputera bede uzywal do
projektowania stron WWW, obrobki grafiki 2D, CAD. Mam tez zamiar
zdigitalizowac spory zasob nagran rodziny i przyjaciol, ktory obecnie jest w
formie VHS. Do tego dochodzi aspekt rozrywki (internet, filmy, muzyka, gry).
Wybralem sobie taka konfiguracje:
Płyta główna: Asus P5Q-E
CPU: Intel Core2 Quad Q9450 2,66 GHz (S775/45nm) OEM *
Chłodzenie CPU: Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum P 7015
Pasta: Zalman ZM-STG1
RAM: Mushkin 4GB (2x2GB) PC800 CL5 EM
HDD: Samsung SpinPoint F1 640 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ)
GPU: Radeon 4870 Asus 512MB 2xDVI (PCI-E) **
DVD+/-RW: Pioneer DVD+/-RW DVR-215D bulk black (Serial ATA)
PSU: Chieftec (CFT-750-14C) 750W
Obudowa: AeroCool I-Curve Black ***
System: MS Windows Vista Ultimate 64-bit

* - taki procesor (OEM - bez chlodzenia), bo lubie robic wiele rzeczy na
raz, np. podczas zgrywania video chcialbym sluchac sobie muzyki, przegladac
internet, a moze nawet zagrac w cos dla odprezenia
** - bo ma korzystny stosunek cena/jakosc, raczej ja wykorzystam ;-)
*** - bo moj sklep nie jest w stanie zamowic innej lepszej (Antec, Lian-Li,
Sharkoon). Zastanawiam sie tylko czy Karakorum zmiesci sie pod zasilaczem i
przed tylnym wentylem 120 mm. Karta grafiki wg opinii forumowiczow z purepc
i pclab zmiesci sie (mam nadzieje). W sklepie sprawdza mi czy wszystko gra,
a jesli nie to zamowie osobno bude w internecie.

Co o tym konfigu sadzicie? Zmieniac cos?

Pozdrawiam
Paweł