Re: Problem z instalacją XP

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Tue 22 Jul 2008 - 12:53:28 MET DST

Użytkownik <cracky666@gmail.com> napisał w wiadomości
news:cf548bd5-1c23-4b6a-bd9e-134b4a1c2eae@34g2000hsf.googlegroups.com...
>Witam
>po zakupie nowego komputera wystąpił problem przy instalowaniu XP:
>instalator kończy kopiowac na dysk pliki instalacyjne, restartuje się,
>pojawia się logo windowsa i windowsowy ekran instalacyjny. po kilku
>minutach komputer zawiesza się i nie pozostaje mi nic oprócz resetu.
>co ciekawe, za którąś (bodajrze szóstą lub siódmą) próbą, instalator
>dotrwał do końca, windows zainstalował się, ale robił zwiechę przy
>najprostszych operacjach, więc stwierdziłem że to bez sensu. [...]

U mnie płyta główna Asus P5Q nie lubiła pamięci Patriot. Memtest był OK,
a objawy plus-minus jak wyżej. Częste zwiechy i problemy
z każdym uruchamianym programem.

Ale u mnie były komunikaty: a to o próbie zapisu do pamięci read only, a to
BSOD, a
to program wykonał nieprawidłową operację...

Co do przegrzewania - to w BIOSie można popatrzeć na temperaturę.
Ten procek to piękna grzałka....

Feromon