Lenovo - różnice między seriami N i R

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Jul 2008 - 12:55:53 MET DST

Witam.

Przyszla pora na nastepnego laptopa, ale meczyc tym nie bede - potrafie
czytac i jakeis doswiadczenie mam.

Chcialem sie tylko dowiedziec, jaki sa roznice meidzy seriami Lenovo
(ex-IBM'a).
T - zalozmy ze calkiem drogie, dobrze wykonczone (metalowa obudowa?) pro
komputery
R - seria nizej, "e" ma Celerony, "i" nie ma czytnika lini papilarnych
X - to te kuduple (notabene moje ulubione - caly czas korzystam z X31)
N - co to jest?

No wlasnie - to jaki nowy projekt?
Komputer mial byc do 2500pln, a te N'ki sa naprawde dobrze wyposazone,
pytanie czmeu takie tanie? Miekki plastik (o jak ja tego nie lubie...)?

Krotko mowiac mam teraz R lub N.

Jesli ktos posiada jakies uzyteczne informacje, to prosze o podzielenie
sie :-)

Pozdrawiam i TIA,

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327