Opinie nt. laptopów MSI

Autor: Tomasz Maciąg <niezla_at_zmylka.pl>
Data: Tue 22 Jul 2008 - 00:12:55 MET DST

Chciałbym kupić laptopa, jakąś tanią, budżetową konstrukcję, w której
grafika 3D może nie istnieć, do pracy z tekstem i przeglądania WWW. Liczy
się też czas pracy na akumulatorze.
Znalazłem laptopy MSI w cenie poniżej 1900 zł. Zadziwiająco bogato
wyposażone (Bluetooth, kamerka, jakiś czytnik kart) w miarę lekkie (2,6kG)
oraz długo działające, pomimo że w środku jest AMD Turion X2.
Gdzie jest haczyk?
Chodzi mi o to, czy nie mają one jakichś ewidentnych, powtarzających się
przypadłości...
W internecie nie ma za wiele opinii. Na razie wyczytałem jego wady:
oczojebne niebieskie podświetlenie przycisku włączającego, i miękki
plastik obudowy...
Coś jeszcze?

--
T.M.