Re: Jaki laptop?

Autor: ZASK <ZASK_at_zask.pl>
Data: Tue 22 Jul 2008 - 00:07:31 MET DST

"Luk" <druk.profit@wp.pl> wrote in message
news:g622p9$seu$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Na co dzien pracuje na XP i tutaj mam najwiecej doswiadczen. Z Vista
> spotkalem sie kilka razy na roznych laptopach i na kilku desktopach.
> Dzialaly duzo wolniej niz na XP. Rowniez rozmawiajac z ludzmi i sledzac
> fora powtarzaja sie narzekania na spowolnienie pracy komputera. Natomiast
> doszly do mnie tez opinie ze Vista jest stabilniejsza. Nie moge
> potwierdzic ani zaprzeczyc - nie pracowalem duzo z Vista.

Tak jest - Vista ma wieksze wymagania sprzetowe, ale jest duzo lepszym
systemem od XP. Przynajmniej odkad jest SP na Viste, bo na samym poczatku
niebylo ciekawie.

XP byl i jest dobrym systemem. Sam uzywam XP, przeszedlbym na Viste,
ale......nie chce mi sie od nowa instalowac wszystkich programów, poza tym
pracuje w srodowisku elektronicznym (programowanie FPGA), które pod Vista
nie dziala.

Jak masz 1.5-2 GB to Vista hula elegancko, a 2 GB to dzis praktycznie
standard w laptopach.