Re: Otwieranie napędu

Autor: skx <skx213_at_gmail.com>
Data: Tue 22 Jul 2008 - 00:12:47 MET DST

Kafar napisał(a):

> Multibay to przecierz wnęka w laptopie, gdzie wymiennie można wkładać,
> napęd, flopa lub baterie, przynajmniej Dell tak ma.
> Prosiłbym o wyjaśnienie czym u Ciebie jest multibay bo nic nie kumam.

Taką właśnie wnęką, która na końcu ma złącze. Do tej wnęki mam napęd
CD, który się niestety nie otwiera. Mam również drugi napęd, sprawny,
ale o wtycze niekompatybilnej z tym złączem. Może to już napęd do
jakiegoś multibay'a II albo po prostu inna wtyczka, nie znam się na tym.

W każdym razie, pierwszy, niesprawny, dał się rozkręcić i w ten sposób
włożyć sobie płytę. Potrzebowałem tylko dwa razy zabootować, więc to
mnie urządza.

--
skx, http://skxpl.eu.org