Re: ASUS EEE 900

Autor: ZASK <ZASK_at_zask.pl>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 22:03:06 MET DST

> Kto wie, jaki system będzie wówczas na tapecie w Microsofcie. Nie jestem
> wcale pewien, czy OS nadąży.

Jasne, że nie wiadomo co będzie za tyle lat. Ale obserwuje co się dzieje w
świecie Linuxa i wydaje mi się że Linux stoi w miejscu. Miałem przez krótki
czas RedHat, a niedawno nieco dłużej UBUNTU. UBUNTU generalnie fajne, ale ta
legendarna "stabilność i niezawodność" to mit, bajka, pic i fotomontaż.
Miałem problemy (duże) z instalacją UBUNTU. Instalowanie go z Windowsa mimo,
że teoretycznie możliwe, w praktyce okazło się niemożliwe, A probowałem z
różńych dysków / partycji. Nie obyło się więc od wypalenia CD. Ale z CD też
były problemy. Instalator się parę razy zwiesił, jakieś cuda wyświetlał,
masa błędów. Próbowałem intalować z Live CD i z instalatora, dopiero po
trzech dniach udało mi się go zainstalować, a z instalacją Windows (od czasu
kiedy nie ma awaryjnych dyskietek) nie miałem żadnego problemu...
Linuksiarze chwalą się że ich system jest super dopracowany, a wcale tak nie
jest. Napewno nie UBUNTU, RedHat był dużo lepszy.