Re: ASUS EEE 900

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 21:50:15 MET DST

Dnia Mon, 21 Jul 2008 20:39:43 +0200, ZASK napisał(a):

> Ale powinno się być lojalnym ;)

E, nie ma takiego przykazania ;-). Ludzie którzy specjalizują się w
programowaniu dość często pracują na Linuksie, co nie przeszkodziło w
wyróżnieniu ich osiągnięć tytułem MVP. Ja się specjalizuję w Windows i
pewnie dlatego jestem odbierany jako zwolennik tego oprogramowania. W
rzeczywistości chodzi tylko o to, żeby przekazywać swoją wiedzę innym, a
czy to będą okienka czy jakieś Suse, co za różnica...

> Ja nie jestem fanatykiem Windows, dostrzegam wady i zalety. Ale mimo
> wszystko Windows dla 90% użytkowników jest duuużżżooo lepszym rozwiązaniem
> niż Linux. Ale moze to się zmienić za 10-15 lat.

Kto wie, jaki system będzie wówczas na tapecie w Microsofcie. Nie jestem
wcale pewien, czy OS nadąży.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/