Re: ASUS EEE 900

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Tue 22 Jul 2008 - 22:25:28 MET DST

ZASK wrote:
> Jasne, że nie wiadomo co będzie za tyle lat. Ale obserwuje co się dzieje
> w świecie Linuxa i wydaje mi się że Linux stoi w miejscu. Miałem przez

Jeżeli patrzysz na okienka, to faktycznie, bo tam się nie
inwestuje czasu programistów. Rozwijane jest jądro, a mało
który użytkownik raczej będzie chętny przeglądać codziennie
kilka serwisów internetowych opisujących unowocześnienia w
jądrze zwiększające skalowalność na maszynach wieloproceso-
rowych, ograniczające zużycie pamięci o 4 KiB na wątek i tak
dalej...

> probowałem z różńych dysków / partycji. Nie obyło się więc od wypalenia
> CD. Ale z CD też były problemy. Instalator się parę razy zwiesił, jakieś
> cuda wyświetlał, masa błędów. Próbowałem intalować z Live CD i z
> instalatora, dopiero po trzech dniach udało mi się go zainstalować, a z
> instalacją Windows (od czasu kiedy nie ma awaryjnych dyskietek) nie
> miałem żadnego problemu... Linuksiarze chwalą się że ich system jest
> super dopracowany, a wcale tak nie jest. Napewno nie UBUNTU, RedHat był
> dużo lepszy.

Obstawiam wadę sprzętu jakąś, bo Linuks jest stabilny na sta-
bilnym sprzęcie (z drobnymi wyjątkami, zdarzającymi się i XP
czy Viście), ale cholernie niestabilny na niestabilnym sprzę-
cie. I czasem komputer, który pod Windows działa jeszcze jako
tako, pod Linuksem już nie chce.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |