Nowy dysk sata - problem

Autor: <shadovpl_at_gmail.com>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 18:16:29 MET DST

Kupiłem nowy dysk sata (Seagate 3500320AS). Zawsze pracowałem na
systemie
FAT32, no ale stwierdziłem, że pora najwyższa się przesiąść na ten
NTFS
nieszczesny, szczególnie że Partition Magic 8.0 nie pozwalał na
utworzenie
FAT32 większej niż 130 GB chyba, a bym wolał mieć 2 partycje tylko.
Sprawa wyglada tak:
- Utworzyłem w PQAMgic 2 partycje- primary 150GB i logical ~350GB,
obie w
NTFS.
-Uruchomiłem ponownie komuter- były 2 partycje takie jak utworzyłem.
- Odłączyłem stary dysk i przystąpiłem do instalacji win XP z cd,
podczas
instalacji została wykryta tylko jedna partycja ~137GB typu unknow
- Wrociłem do win na starym dysku jako primary, bo sobie przypomiałem,
że
kiedyś czytałem, że podczas instalatowania xp na sata trzeba
doinstlaowac
jakieś sterowniki. No i dysku nie ma :), tzn. jest w PQ Magic 8.0,
oznaczony
jako BAD 500GB. Spod windowsa moge nawet na niego wejsc i kopiowac
pliki,
tylko ze ma 137GB i ozaczony jako NTFS. Nie moge go sformatowac (PQ
Magic
zwraca error #4- Bad argument/ parameter)

Kto mi powie co jest grane?:)

--
pozdrawiam
Mike