Re: Nowy dysk sata - problem

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 19:12:41 MET DST

> - Odłączyłem stary dysk i przystąpiłem do instalacji win XP z cd,
> podczas
> instalacji została wykryta tylko jedna partycja ~137GB typu unknow
po pierwsze nie robi się tak dużych partycji na system bo po paru
tygodniach system się ślimaczy jak na starym dobrym Pentium 100 MHz :]

zalecam jak najmniejszą , może 30 GB ci styknie ?

Druga sprawa to założę się że użyłeś jakiejś archaicznej płyty CD z XP
do instalacji, wywal to badziewie do kosza i zrób sobie albo pożycz XP
SP2 albo XP SP3. Wtedy na pewno zadziała

Partition Magic tworzy partycje NTFS starego typu i XP czasami ma z nimi
problem, zalecam sformatować je ponownie podczas instalacji XP

co do komunikatu BAD to użyj jakiegoś softu typu bootitng,ranish czy
jakiegoś linuxa i wykasuj wszystkie partycje z dysku, po tej operacji XP
się normalnie zainstaluje

na przyszłość wpisz 137GB w google :]