Re: ASUS EEE 900 - Linux to syf ;)

Autor: ZASK <ZASK_at_zask.pl>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 15:45:45 MET DST

> Nie trzeba wcale walczyć z Windows. Trzeba walczyć ze stra-
> chem i uprzedzeniami, a Linux sam zwiększy swój udział rynkowy.

Windows jest wciąż duuużżooo lepszym systemem dla większośći użytkowników.
Linux nadaje się tylko do bardzo prostych zastosowań (www / e-mail, GG,
itp.) albo do specjalistycznych (serwery, bazy danych). W pozostałej
większości zastosowań Linux wymięka, a Windows go sromotnie zgniata jak
robaczka.

Ale zgodzę się że do subnotebooka / netbooka Linux zupełnie wystarczy. Ze
względu na słabą wydajność takiego małego urządzenia jest nawet lepszy. Ale
w stacjonarnym sprzęcie czy większym notebooku nigdy bym nie chciał Linuxa,
bo się zwyczajnie nie sprawdza. Miałem UBUNTU zainstalowane jako
ciekawostkę, pobawiłem się trochę. Jest fajny, cąłkiem OK, ale niestety nie
nadaje się na głowny system. Brak softu.

ZASK