Re: widzialem,macalem:)...

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 11:25:33 MET DST

> jeśli chodzi o stabilność to nie ma z nimi wiekszych kłopotów. Jak już
> wspomniałem chipsety SiSa są montowane w niektórych płytach Intela, ale
> również w komputerach przemysłowych co chyba dobrze swiadczy o ich
> jakości...

Statystycznie co druga maszyna trafiająca do mnie, po zainstalowaniu
legalnego XP, i niekombinowania ze sterownikami: instalowane te dostarczone
z płytą producenta, witała w różnych momentach niebieskim ekranem, tudzież
niespodziewanym restartem. Pamięci RAM ani karty graficzne nie były to
jakieś GoodRamy, albo InsideTNC, tylko uznane firmy, które w celu
sprawdzenia na konkurencyjnych platformach działały.
Nie popieram swoich opini o jakąś głupią teorie czy recenzje portali ale o
Ĺźyciowe sytuacje, coraz Ĺźadziej spotykane.

Pozdrawiam