Re: widzialem,macalem:)...

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 10:28:32 MET DST

Kafar wrote:

> No i jest rodzynek, a co z reszt膮??

Mialem kilka(na艣cie) p艂yt g艂贸wnych na SiSie (Asrock/Asus/ECS i inne) i
dzia艂a艂y one du偶o lepiej ni偶 odpowiedniki na chipsetach VIA. Wi臋c ju偶 sko艅cz
te pierniczenie bo chyba niebardzo wiesz o czym piszesz. Nizsza cena
chipsetow SiSa wynika mi. z ich minimalnie gorszej wydajno艣ci, natomiast
je艣li chodzi o stabilno艣膰 to nie ma z nimi wiekszych k艂opot贸w. Jak ju偶
wspomnia艂em chipsety SiSa s膮 montowane w niekt贸rych p艂ytach Intela, ale
r贸wnie偶 w komputerach przemys艂owych co chyba dobrze swiadczy o ich
jako艣ci...

--
pozdrawiam
      Miko艂aj