Re: szukając płyty na allegro...

Autor: Marek <marek-grupy_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Jul 2008 - 11:59:35 MET DST

Dnia Sun, 20 Jul 2008 11:48:45 +0200, JoteR napisał(a):

> No ale tu przynajmniej zostałeś ostrzeżony, że nie jest sprawna.
> Bo standardem na, za przeproszeniem, Allegro jest formułka w stylu:
> "Płyta/procesor/pamięć niesprawdzone, bo pies/kot/brat zeżarł zasilacz".

:)
Ta akurat jest wystawiona w kategorii podzespoły/płyty/s939. Nie chciałem
się czepiać sprzedającego, chodziło mi o szersze zjawisko opisywania
przedmiotów jako "doskonały, ale zepsuty".

Z drugiej strony mam kumpla, który prawie nic nie wyrzuca. Jak ma coś
zepsutego albo niepotrzebnego (płyta, procesor, radio, buty,butelka) to ..
wystawia na allegro od 1 zło i często udaje się mu jeszcze na śmieciach
zarobic ;)

PS. Żony jeszcze nie sprzedał:widocznie ją potrzebuje ;). A jakiś szejk
zapłaciłby za nią majątek ;)