Re: szukając płyty na allegro...

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 20 Jul 2008 - 11:48:45 MET DST

"marek" napisał:

> Do sprzedania mam płytę firmy EPOX 9NDA3+. Płyta nie działa w pełni
> sprawnie. Pewnego dnia po prostu odmówiła współpracy, po włączeniu
> startują
> wentylatory i działa wyświetlacz LED.

> Nic, tylko brać...

No ale tu przynajmniej zostałeś ostrzeżony, że nie jest sprawna.
Bo standardem na, za przeproszeniem, Allegro jest formułka w stylu:
"Płyta/procesor/pamięć niesprawdzone, bo pies/kot/brat zeżarł zasilacz".
A jeśli została wystawiona w kategorii "Uszkodzone", to nie ma się co
czepiać.
Tyle, że wielu MNK w ogóle nie patrzy na kategorię, a potem krokodyle łzy.

JoteR