uszkodzony dysk

Autor: Kacper Lis <kacperlis_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Jul 2008 - 11:51:20 MET DST

Wczoraj po wyłaczeniu, i (3 godz. potem) włączeniu komputera, ten nie
wystartował. na ekranie BIOS, w sekcji Disk komputer stanął na Checking...
(pierwsza awaria nowego kompa). Odłączyłem pierwszy dysk (Fujitsu 6GB).
Ruszył, lecz nie wykrył żadnego dysku. Podłączyłem i odłączyłem drugi dysk
(QUANTUM czy jakoś tak 3 GB). Ruszył! Wszystko OK, tylko na dysku 3GB miałem
wszystkie swoje dane (na C: mam winxp i programy). Dysku nie podłącze bo
komputer nie wystartuje. I czy ten dysk 3GB można podłączyć do innego
komputera i przegrać zawartość na DVD (nie całe 3GB bo zapełnione było ok.
1,7GB)

JA NIE TROLL!!!