Re: To plyta czy zasilacz? - rozwiazanie zagadki

Autor: AnUbIs <usenet_userWYTNIJ_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Jul 2008 - 11:11:34 MET DST

Użytkownik "GAD Zombie" <gad@zombie.pl> napisał w wiadomości
news:g5r43v$2s8$2@srv.cyf-kr.edu.pl...
> "AnUbIs" <usenet_userWYTNIJ@wp.pl> wrote in
>
> E tam, jakie napiecie w biosie, kiedy mi sie komputer nie wlacza? Przecie
> do biosu nie wejde nawet...
>

> A teraz rozwiazanie zagadki.
> Przepialem zasilacze i nie pomoglo. Przepialem grafike i... wszystko hula.
> Padla grafika. Ale przyznam, ze mnie to zaskoczylo. Jeszcze nie widzialem
> takiego zachowania, wiec warto wyniesc z tego lekcje, ze nawet grafika
> potrafi unieruchomic komputer tak, ze wyglada jakby padlo zupelnie co
> innego.

Miałem tak z nową płytą Gigabyte zaraz po srtarcie komputer się włączał na
ok sekundę i gasł i tak ciągle, przytrzymałem przycisk DEL i jakoś udało mi
się wejść do bios, ustawiłem zaniżone napięcie i ustawiłem fabryczne
timingi, komputer działa od kilku miesięcy...
może podmień pamięci i podociskaj wszystko w tym kartę graficzną.