Re: To plyta czy zasilacz? - rozwiazanie zagadki

Autor: GAD Zombie <gad_at_zombie.pl>
Data: Sat 19 Jul 2008 - 00:05:51 MET DST

"AnUbIs" <usenet_userWYTNIJ@wp.pl> wrote in
news:g5qt20$na8$1@inews.gazeta.pl:
> zwieksz napiecie w biosie dla RAM na 2,2V jak nie pomoze to moze
> zwalone sa pamieci..

E tam, jakie napiecie w biosie, kiedy mi sie komputer nie wlacza? Przecie
do biosu nie wejde nawet...

A teraz rozwiazanie zagadki.
Przepialem zasilacze i nie pomoglo. Przepialem grafike i... wszystko hula.
Padla grafika. Ale przyznam, ze mnie to zaskoczylo. Jeszcze nie widzialem
takiego zachowania, wiec warto wyniesc z tego lekcje, ze nawet grafika
potrafi unieruchomic komputer tak, ze wyglada jakby padlo zupelnie co
innego.

pozdrawiam
Grzesiek