Re: Jaki laptop?

Autor: Luk <druk.profit_at_wp.pl>
Data: Fri 18 Jul 2008 - 12:16:09 MET DST

Zdecydowanie bede pracowac na XP. Z Vista nie mam milych doswiadczen.
Taka konfiguracja by mi w zupelnosci wystarczyla.
W tym momencie dla mnie najwazniejsza jest bezawaryjna praca no i ewentualny
serwis czy nie ma z tym zadnych problemow. Jezeli moglbys zapytac kumpla o
czas pracy na bateriach i o jakosc ekranu bylbym wdzieczny.

Dzieki
Luk