Re: Jaki laptop?

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 06:38:35 MET DST

Fri, 18 Jul 2008 12:16:09 +0200, Luk napisał(a):

> W tym momencie dla mnie najwazniejsza jest bezawaryjna praca no i ewentualny
> serwis czy nie ma z tym zadnych problemow. Jezeli moglbys zapytac kumpla o
> czas pracy na bateriach i o jakosc ekranu bylbym wdzieczny.

Kolegi nie było, więc dopiero teraz mogę napisać, że bateria trzyma ok. 3,5
godziny, a ekran wg niego jest w porządku (kolega jest raczej zaawansowanym
amatorem komputerowym, nie żaden grafik ;)

Od siebie mogę dodać, że szukając maszyny dla niego poruszałem się raczej w
serii "R" IBM-a, ale upatrzył i kupił sobie ten i w sumie jak raz miałem w
łapkach to jest niby w porządku. Szkoda że za pół roku zakupów nie
planujesz, wtedy mógłbym powiedzieć więcej o awaryjności itd ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net