Re: To plyta czy zasilacz? - pytanie do specjalistow :)

Autor: DD <dd_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 18 Jul 2008 - 10:23:34 MET DST

Hm

Co do płyt Gigabyte - mam o nich nienajlepsze zdanie - były serie, np.
8i845GVM-RZ, które nagminnie sprawiały problemy z kontaktem na łączach RAMu.

Sam przeszedłem długą i ciężką drogę ze zdiagnozowaniem podobnego problemu.
Podejrzewałem HDD, płytę, kartę grafiki, ale okazało się że problemem był
zasilacz (Chieftec 360 W).

W Twoim przypadku może być zarównao zasilacz, jak i płyta, jak i VGA.
Zacznij od sprawy najprostszej - wymiany zasilacza. Pożycz od kumpla na
dzien, dwa i sprawdź jak chodzi.
Jak to nie pomoże przełóż grafikę do innego kompa i sprawdź.
I tak po kolei. Powodzenia.